Wczytuję dane...
FAQ

Witamy na stronie pomocy FAQ. Umieściliśmy w tym miejscu odpowiedzi  na najważniejsze pytania zadawane przez naszych Klientów a jeżeli masz jeszcze dodatkowe pytania napisz do nas wysyłając email (biuro@maniazabawy.pl)lub dzwoniąc na numer telefonu: + 48 502-127-511. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00.

 

Jak mogę zrobić zakupy w sklepie maniazabawy.pl?

Zamówienia w sklepie maniazabawy.pl możesz składać poprzez sklep internetowy, jak również telefonicznie, wysłać email lub sms. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy, możesz kupować o dowolnej porze i w dowolnym dniu tygodnia, 24 godziny na dobę.  Zamówienia telefoniczne można składać w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, dzwoniąc pod nr tel. 502-127-511. W przypadku złożenia zamówienia smsem, emailem (biuro@maniazabawy.pl) w treści prosimy podać informacje umożliwiające nam realizację zamówienia czyli nazwę lub kod produktu, imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail oraz formę dostawy i formę płatności.

 

Czy muszę założyć konto w sklepie maniazabawy.pl aby zrobić zakupy?

Nie, aby dokonać zakupów w sklepie maniazabawy.pl nie musisz zakładać konta. Wystarczy, że podczas zakupów wybierzesz opcję “Szybkie zakupy (bez zakładania konta)”. Warto jednak poświęcić minimalnie więcej czasu i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy posiadają historię swoich zakupów, mogą śledzić postęp realizacji zamówień i nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mają możliwość otrzymywania rabatów i kuponów promocyjnych. Jeżeli chcesz założyć konto kliknij TUTAJ.

 

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie maniazabawy.pl?

Za zakupy w sklepie maniazabawy.pl możesz zapłacić na 2 sposoby: tradycyjnym przelewem bankowym lub PayU. Wybierając opcję PayU możesz ponadto zapłacić kartą kredytową lub płatniczą. W przypadku płatności przelewem prosimy o dokonanie płatności na rachunek bankowy nr 41 1140 2004 0000 3602 7478 4714 (mBank) oraz podanie danych odbiorcy przelewu: KADARO Dorota Kościelna ul. Elsnera 4/14, 42-218 Częstochowa, a w tytule przelewu wpisać numer zamówienia. W przypadku płatności PayU płatność na naszym koncie zaksięgowana jest automatycznie, dzięki czemu niezwłocznie możemy przejść do realizacji zamówienia.

 

Kiedy zostanie nadana moja paczka?

Do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie po otrzymaniu płatność. Zamówienia realizujemy według kolejności wpłynięcia. Większość produktów posiadamy na stanie dlatego w 90% przypadków zamówienia wysyłamy w 24-48 godzin. Czas ten liczony jest w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt).

 

Czy na paczce będą widoczne dane sklepu?

Nie. Nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Nikt nie jest w stanie zorientować się co jest w środku przesyłki.

 

Jak wygląda przesyłka?

Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, szary karton, dodatkowo owinięty czarną folią stretch. Dostawca (kurier) nie zna zawartości paczki. Na paczce nie widnieje logo ani żadne dane sklepu. Gwarantujemy 100% dyskrecji.

Czy mogę śledzić gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?

Tak. Każda z form dostawy oferowanych przez nas posiada możliwość śledzenia paczek.

 

Czy istnieje możliwość dostawy mojej paczki w sobotę?

Tak. Istnieje możliwość dostawy paczki w sobotę kurierem DPD. Zamówienie musi zostać złożone i opłacone najpóźniej w piątek do godz. 10.00. Koszt dostawy w sobotę to 30,00 zł które są doliczane do standardowej ceny przesyłki kurierskiej. Jeśli chcesz wybrać dostawę kurierem w sobotę poinformuj nas o tym pod nr. tel. 726 46 77 22 (pon.-pt., godz. 9.00-17.00) lub wyślij wiadomość email na adres sklep'małpa'WIBRUJ.pl

Czy oferowane w sklepie produkty są oryginalne?

Tak, oferowane przez nas produkty są w 100% oryginalne. Każdy produkt znajduje się w oryginalnym zapieczętowanym opakowaniu dostarczanym przez producenta. Dodatkowo produkty są przez nas oplombowane abyś mógł mieć pewność że nikt przed Tobą ich nie otwierał.

Czy zakupy w sklepie WIBRUJ.pl są bezpieczne?

Tak. Nasza strona jest zabezpieczona i szyfrowana certyfikatem SSL, dokonywanie zakupów jak i przekazywanie nam danych jest bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Czy wysyłacie przesyłki poza Polskę?

Tak. Wysyłamy przesyłki poza Polskę, do krajów europejskich.

 

Czy sprowadzicie na moje życzenie produkt spoza swojej oferty?

Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli jesteś zainteresowany produktem którego nie mamy w sklepie poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy (znajdziesz go TUTAJ) lub mailowo na biuro@maniazabawy.pl albo dzwoniąc pod nr. tel. 502-127-511 (pon.-pt., godz. 9.00-17.00), a sprawdzimy czy jest możliwość jego sprowadzenia.

 

Ile mam czasu na zwrot zakupionego towaru?

Kupując w sklepie maniazabawy.pl masz pewność, że zakupiony u nas towar będziesz mógł zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że zgłosisz nam taki zamiar w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zapraszamy do działu Zwroty i reklamacje, w którym znajdziesz wszystkie informacje pozwalające Ci szybko i wygodnie dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.